AM335x inicializace, rychlost

Pondělí Únor 23 20:16:40 CET 2015

Hmmm, rychlost stale beze zmeny - nevim, no, je to asi 6x pomalejsi, nez
bych cekal...
ale dnes jsem se zameril na DDR2 a zde mam naprosto pozitivni vysledek -
prvni pokus navrhu DPS pro BGA, prvni pokus o jejich zapajeni a ono to
funguje...
Zatim jsem to netunil proste jsem vzal z tech TI examplu sympaticky
zdrojak na inicializaci a ani jsem necetl DS te DDR2 (v TME maji stejne
jenom jednu a jeste v blbe kategorii ;-) )
Funguje spolehlive do 320MHz, pri 340MHz uz udela tak 2 chyby/MB, mozna
jeste pujdou zoptimalizovat parametry casovani, zatim jsem nezkoumal.
(pamet je do 400MHz)
Tak az budu mit chvili casu, zkusim, jak bezi program tam. Pokud program
bezi s cache a z interni SRAM, tak to sekvencne v DDR2 precte/zapise asi
6MB/s, taky nic moc... Ale to se da cekat pri vysledcich toho
jednoducheho cyklu...

Ted je otazka, jak v retezci GDB, OOCD, JTAG provest inicializaci te
DDR2 abych tam mohl nahrat program debuggerem? Jak spustit pred
zavedenim programu nejaky modulek ktery by inicializaci provedl?
Dalsi moznost je dat inicializator do SPI flash, to bude ale jeste badani.