Stavime 3D tiskarnu Velleman K8400 Vertex - Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Únor 23 15:29:42 CET 2015

Původní zpráva ze dne 23.2.2015 od Pavel Kutina:

> Hlavní hrdina se u toho tváří tak optimisticky, že mě to vždycky
> takhle po ránu děsně otráví :)

Zato synek nejdříve příliš nadšený nebyl. Ale pak se mu to zalíbilo.
Hlavně když jsem mu řekl, že skoro vůbec nebude muset mluvit, že budu
mluvit hlavně já. Montování ho baví.

Už máme natočené další díly. Všechny budou v tomto duchu, tedy nikoliv
jak to postavit, od toho je návod. Ale co je dobré, co je špatné, na
co si dát pozor, jak je tiskárna vymyšlená, jak funguje, jaké díly
obsahuje apod.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem