RE: OT- Jak stáhnout cíle z navigace Škoda - Columbus

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Únor 23 10:49:22 CET 2015

Můj odhad je, že v servisu nic umět nebudou. Pokud se to nedá vyměnit nebo o
tom něco neřekne VAS, tak to podle nich prostě nejde.
Hacknutím bylo myšleno vytáhnout tu navi a podívat se přímo do paměti. Něco
podobnýho, jako když se zjišťuje PIN.

Dneska