OT: Domaci server

Per512 per512 na seznam.cz
Neděle Únor 22 23:28:59 CET 2015

   Ad Support pack

   Nevím co na tom bylo instalováno neb konkrétně tento Blade byl u nás
pouze ve fyzickém "hostingu" a asistoval jsem technikům, kteří paměti
jezdili měnit. Měl ještě další potíže se SAN subsystémem a další.
Nakonec šel do kytek i jeden z kontrolérů jeho externího pole - a taky
byla naše firma obviňována ze zavinění problémů...
   S Vaším závěrem o diagnostice a nezaměstnaných po osmadvaceti letech
v IT plně souhlasím.
--

   rtepp