OT: Domaci server

Per512 per512 na seznam.cz
Neděle Únor 22 22:25:39 CET 2015

   www.synology.cz

   Live DEMO management:
  https://www.synology.com/cs-cz/dsm/5.1/live_demo

   Česká dokumentace:
https://global.download.synology.com/download/Document/UserGuide/DSM/5.1/Syno_UsersGuide_NAServer_csy.pdf

   Aplikace pro server, Android, nástroje:
   https://www.synology.com/cs-cz/support/download/DS414

   Už mnoho let nedávám do home/small/midle office (upřednostňuji řadu
DS410X) nic jiného a to jsem instaloval a instaluji i velké profi
servery na Uxových systémech a "malý" systém na malé desce umím taky,
ale proč ztrácet čas, když to někdo umí minimálně stejně dobře :-) a
navíc s optimální spotřebou a v hezké krabici....

   Poměr cena/výkon spolehlivost velmi dobrý.
   Možnost automatického vypínání na noc, automatizovaného testování
HDD  a mnoho dalšího - doporučuji prostudovat manuál a instalovatelné
aplikace (odkazy viz výše).

   Poruchy
   Na jedné DS410 odešel motheboard - vyměněno, data bez problémů - po
přehození 4ks HDD a instalaci nejnovějšího systému jede dodnes.
   Na těch cca 20 DS a asi 85 harddisků použito mnoho různých typů -
odešlo od cca 2008 asi 12 kusů - BEZ jakékoliv ZTRÁTY dat!!!
--

   rtepp