F konektor s "klestinovou" matkou?

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Neděle Únor 22 18:23:24 CET 2015

To jsme nalezl take, ale jednak jsem tento konektor nenasel v provedeni na
kabel a hlavne, vytazeni kabelu pri zapnutem mereni by nem dopadlo dobre a
tak potrebuji konektor s areataci, ale i tak dekuji

Ciprian

---------- Původní zpráva ----------
Od: Radek Benedikt <benedikt na lphard.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 19. 2. 2015 6:56:58
Předmět: Re: F konektor s "klestinovou" matkou?

"cipisek.cipr na seznam.cz píše v St 18. 02. 2015 v 23:15 +0100:
> Mame merak ke kteremu se signaly vedou az 32 koaxialními kabely
> (H155). Kabely se pripoojuji pres panel s F konektory. Konektory
> bohuzel nevycuhuji z penelu, ale jsou "utopeny" v silnem plechu
> panelu.
> Designove to vypada pekne, problem je, ale do takoveho konektoru
> zasroubovat bezny F konektor s matkou na cele konektoru. Originalni
> kabely maji F konektor s "klestinovou" matkou, nevim jak jinak to
> nazvat, konektor se na samici nasune a otacenim prevlecne matky pak
> dojde k sevreni sroubovice samice v panelu.
> Pekne, elegantni,ale neskutecne drahe.
> [...]

S aretaci proti vytrzeni nevim, ale pro "rychla" mereni existuje
"rychlo" konektor viz napr.
http://www.omko.cz/konektor-f-rychlo/
Je to v podstate Fko bez zavitu jen s pruzinou stlacujici k sobe
nariznuty konec konektoru. Je to proste Fkovy konektor ala stare
televizni IEC konektory.

Radek (benedikt2hw.cz)