Kicad a arduino

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Únor 21 17:16:24 CET 2015

V Kicadu mi scházelo něco jako ulp skripty v Eagle. Tak jsem se začal na
stará kolena učit python. A ono to fakt funguje. Tedy ta dokumentace je
hodně mizerná, příklady skriptů na webu Kicadu nefungují, protože se od
té doby změnilo API a nikdo to zatím nedokázal opravit.
Nicméně existuje doxygenem generovaná dokumentace, podle které se to dá
opravit. Připadá mi to docela užitečné - třeba rozmístit pravidelně piny
do kruhu ručně pořádně neuděláte, skriptem je to legrace.
Používáte to někdo ?

Mrazík