[MECH] Lepení gumového pásku

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Únor 20 21:32:59 CET 2015

Zdravím konferu, ahoj Jirko,
  tak jsem Tě poslechl, udělal jsem to, jak jsi psal, ale použil jsem jen
"obyčejný" kyanakrylát, ikdyž z lepší rodiny - Loctite Super Bond Universal.
Vystřihl jsem kousek, přiložením si vyzkoušel, že tah je uspokojivý, na rovné
položce pošmrdlal jednu stranu gumového řezu lepidlem, přiložil, stlačil co
to dalo, počkal asi minutu, nechal zatuhnout asi 2 hodiny... a strčil do
stroje.
  Na běhu není nic poznat. Spoj je nepatrně vidět, ale neprojevuje se žádným
kolísáním ani nějakými zvukovými efekty (vlastního převodu). Běží tiše a
ukázněně. Je pravdou, že jsem mohl vystřihnout možná o 2 - 3 mm větší kousek,
nyní ještě řemen při velké zátěži (závěrečné fáze převíjení, kdy navíjená
cívka je plná a odvíjená prázdná, takže je velký převod dorychla) prokluzuje.
Bál jsem se, že tah bude moc velký a trhne se. Ale dnes to máme více než 14
dní od okamžiku slepení a pořád tam je a pořád funguje! Ne že by ten stroj jel
denně 24 hodin :-), ale během té doby jsem ho občas zkoušel, naposledy právě
před 5 minutami a když jsem zjistil, že to stále funguje, rozhodl jsem se to
sem napsat.
  Ta styčná plocha je opravdu minimální, ten řemínek má tloušťku tipuji pod
0.5mm, myslel jsem, že se to fakt brzy trhne, ale zatím opravdu drží.
Takže tuto metodu doporučuji, přes svoji jednoduchost poskytuje překvapivě
dobré výsledky. Děkuji za všechny rady, které tu zazněly, a pokračuji ve
shánění originálu.
  Zdraví Pavel