OT: Ebay Checkout

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Pátek Únor 20 19:33:35 CET 2015

Zdravim, ospravedlnujem sa za OT ale
Pri kupe tovaru od niektorych predajcov mi neda moznost kupit a potom zaplatit.
Okamzite po buy it now nasleduje checkout a potom len tlacitko paypalu, cize kim nezaplatim nekupil som to... ale ja to nechcem hned zaplatit,
najprv chcem kupit  viac poloziek a potom zaplatit.
pretoze som sa dohodol na spolocnom postovnom s predajcom, a takto sa mi to neda pretoze musim platit kazdu polozku aj s postovnym.
Je to nastavenim u mna alebo u predajcu? pretoze on mi napisal:

You must select each item but don´t pay every one.
Go to -> purchase history->ask the seller to unify the purchase
then we send to you the purchase united.

Nestretli ste sa niekto s podobnym problemom?

michal.