tranzistory - technologicky brainstorming

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pátek Únor 20 12:51:03 CET 2015

ano, je to v serii a indikacni funkce je defakto doplnkova. pokud bych to
mel rozvetveno jako kazde zvlast, principialne by problem nebyl, jen by
pribylo 32x 1206 dalsi odpor, coz zase zabere hodne mista. Je to krmene z
24V, takze nejakych 100mW na ten odpor, proto 1206.

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz