tranzistory - technologicky brainstorming

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pátek Únor 20 11:56:34 CET 2015

to je vlastne fakt :) kdyz nepotece nic, tak na rozdil od "potece malo"
nedegraduji :) to jsem si popravde vubec neuvedomil. ted uz jen takovy
malicky zadrhel - v serii je normalni svitici LEDka, podle ktere servisak
vidi, co je sepnute, tak aby ta jeste nejak rozumne svitila. ale to bych
mohl resit 4nasobnym proudem pri zachovani svitivosti. 18mA by LEDkam v
optaku nemelo nijak vadit.
omlouvam se i dalsim, co to uz navrhovali, ze jsem byl zabedneny :) toto
asi bude cesta.

diky moc

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz