tranzistory - technologicky brainstorming

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pátek Únor 20 10:00:57 CET 2015

oj, to by bylo hodne velke a drahe. to uz radeji ty pridane brouky z
logiky. vetsi MCU tam dat nemohu, opet by na nej nebylo misto. a taky uz je
vyvoj v pokrocilem stadiu. uz ted je tam 80ti nohova potvora. je to fakt na
husto. deska je na max rozmeru, soucastky mam i pod relatky, pod chladici
apod. zvysenym usilim jeste nejake misto naskrabu, ale moc to nebude :(
nejrealizovatelnejsi varianta mi prijde asi ta se schottky diodou od
kazdeho kolektoru. zkusim najit nejake co nejminiaturnejsi diodky a nejak
to tam vecpat.
kazdopadne moc dekuju za nazory a napady.

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz