tranzistory - technologicky brainstorming

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pátek Únor 20 09:52:02 CET 2015

multiplexovani primarni strany se zase komplikuje minimalnim proudem pres
spinace, ktere privadeji signaly - potrebuji >4mA. toho jsem vyuzil ku
prospechu, ze to peru zrovna do ledky optoclenu - mam odolny prakticky
nezarusitelny vstup a spalim potrebne mA.
Ty schottky diody ke kazdemu trandu by asi mohly byt reseni, ikdyz stale
narocne na misto. pull- upy na emitorech bych pak zase vyhodil a tudiz
nenamahal ty trandy reverzne, ale at by byly v jakemkoliv stavu, nepripnute
emitorem ke GND by mi nic neovlivnily, pomineme-li zaverny proud schottky
diody. hmmm ... asi to tak dopadne

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz