Bezdrátový přenos stavu na 100m.

Pátek Únor 20 09:43:52 CET 2015

když si chcete hrát a myslím že jste chtěl přenášet jednoduché signály,
můžete citlivost jednoduchého přijímače dohnat vhodným programem. Tady
máte innspiraci v čistě HW řešení
http://www.vaelektronik.cz/bastl/files1/do433.pdf
Potřebujete do vysílače písknout nějaký pokud možno přesný modulační
kmitočet a přijímač s lineárním výstupem připojit na ADC. Pokud to
budete modulovat jako já cca 300 Hz, přesnost oscilátoru (bez krystalu)
v procesoru bude 1%, můžete pracovat s šířkou pásma 3 Hz. Mě to
spolehlivě vyhodnotilo signál, který jsem osciloskopem v tom šumu
neviděl. Ostatně viděl jsem nějaký ovladač od vrat, tam to modulovali a
v přijímači filtrovali hodinkovým krystalem.
Anděl