tranzistory - technologicky brainstorming

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Únor 19 18:15:15 CET 2015

"Znalec kremiku" jsem sice jen teoreticky a ta teorie probehla uz davno,
nicmene:

1) proc ta obracena polarizace?

2) CTR optoclenu bude mizivy

3) nicit by se snad nic nemelo, ale je zde otazka symetrie systemu
transistoru a mozneho neobvykleho namahani jinych mist prechodu nez
normalne. Nevidel bych to ale nijak katastroficky (pri zminenych
hodnotach napeti a prac. odporu).

4) napeti Uec se pri rozsviceni LED skutecne snizi - ale jen v tom
smyslu, ze i v inverznim rezimu transistor zacne propoustet proud, i
kdyz mnohem mene, nez v normalnim (viz bod 2). Takze pak se uz neda
mluvit o nejakem pruraznem napeti Ueco, ale pracovni bod bude "nekde"
podle momentalni situace.

--
Jirka