tranzistory - technologicky brainstorming

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 19 16:41:59 CET 2015

>- mohu mit trvale polarizovan vystupni NPN trand v optoclenu (TLP281)
>Veco=5V ?? (tj. kolektor na GND a emitor pres 2k2 na 5V

Ano.

>Jde mi o to, jestli nejakym zpusobem ten tranzistor nedegraduje, kdyz je
>tomu vystaven trvale.

Nie.

Teda, samozrejme, degraduje elektromigraciou, ta je vsak dana prudom (to
bol vtip, prakticky je toto u tranzistora optoclena zrejme irelevantne).

>- o kolik se toto mezni napeti (7V) snizi, pri svitici LEDce, protoze
>pocitam, ze ten udaj je pro If=0, ackoliv v parametrech to pro jistotu
>nepisi ....

O nikolko. Akurat zacne tiect tranzistorom prud, dany CTR konkretneho
optoclena (ak nie je obmedzeny inak).

wek