Eagle PCB - nevyplnene polygony

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Čtvrtek Únor 19 14:26:07 CET 2015

Myslim ze hlavny dovod je rychlost vykreslovania (siaha to este do
dosovskej verzie, myslim 2.xx, kde inak bola grafika super rychla, len tie
polygony to spomalili).

Predstavte si ze posuvate dosku s desat a viac polygonmi. Je/bolo to
neskutocne pomale na vykreslovanie, a tak pri prvom naznaku prace s
polygonom (move,..) sa tento automaticky odvykresli a taktiez sa
nevykresluju pri otvoreni suboru.
Ratsnets ma tak isto volbu v options, ci ma vyplnit polygon alebo nie.

Niekto tomu hovori chyba v programe, programatori to nazvali "feature" a
dali tomu options do menu....