Kicad a arduino

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Únor 18 20:36:09 CET 2015

Zdravím,

nějaký prohlížeč pouzder jsem nenašel.

V editoru schématu se dá při přidání součástky dá "vybrat procházením"
kde je krásně vidět co vlastně vybírám, ale u pouzdra jsem to nenašel.
Zatím to dělám tak, že přidám značku do schematu, vyberu jí pouzdro a
editoru pcb se podívám jak pouzdro vypadá, ale  je to strašně těžkopádné.

Navíc když u konkrétní součástky vybírám pouzdro, tak u některých jsou
filtrována  jen smysluplná pouzdra, ale u většiny dostám vám plný seznam
několika desítek až stovek pouzder a pouze zkratky názvů.
Jak se v tom orientujete?  A jak se eliminují chyby vazby značky na
pouzdro - při načítání netlistu to řve o nějakých nenalezených ploškách.
Jaký je správný postup?

je nějaký tutoriál, kde popisují práci tak aby byla ergonomická? Pokud
používám jen myš tak k pouhému otočení součástky o 180 stupnu potřebuji
asi 6 kliků. (tohle už umím i bez klikání - byl to jen příklad)

Petr