OT: Re: Energetika - chytre site

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Únor 18 18:57:15 CET 2015

Castky jsou uvedene v clanku:
Nejde přitom o levná opatření. Evropská komise počítá, že do roku 2020
padne jen na chytré měření v rámci osmadvacítky přes 45 miliard eur,
tedy zhruba 1,2 bilionu korun, roční rozpočet Česka. Podle Komise přitom
vychází instalace elektroměrů v Česku v přepočtu na jednoho spotřebitele
na 776 eur (necelých 22 000 Kč), což je nejvíce ze všech zemí Evropy.

Podle Šolce půjde o zdražení maximálně v řádu jednoho procenta. Že
zdražení nebude dramatické, předpokládá také Jiří Gavor z poradenské
společnosti ENA. „Nemělo by to přinést nárazový dopad do plateb, protože
investice budou dostatečně rozloženy v čase,“ míní Gavor.