[OT] - vymena disku v HP

Středa Únor 18 17:21:03 CET 2015

Nejak tak asi, nejde v podstate nic, ani kdyz jsem recovery partition
vypalil a nebo udelal s ni opravne bootovaci USB, tak to proste nejde
ani nainstalovat znova...
Partition jsem samozrejme zmensil v OS, ty 2 zavadeci a systemova se na
ten SSD vejdou.
Zasr... HP, takovej strep a jeste se neda system prenest na jiny disk :-(