OT: Re: Energetika - chytre site

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Únor 18 11:21:34 CET 2015

Vůbec nechápu tu Vaši úvahu s nějakou cenou elměru vycucanou z prstu a
dále zkombinovanou s jablky a hruškami dohromady...

Pro mě jako pro odběratele je věc zajímavá pouze ze dvou hledisek:

1) přinese mi ta technická změna něco, popř. neškodí mi dokonce?

2) pokud odpověď na bod 1 je vyhovující, pak se musím zamyslet nad tím,
zda je to 1% zdražení pro mě nějak významné.

Vycházím přitom z faktu, že naprostá samostatnost v zásobení elektřinou
je ryzí scifi, takže holt musím přistoupit na podmínky nějakého
dodavatele. Snažím se přitom o to, aby byl co nejméně monopolní (s tím
vždy souvisejí jeho praktiky), ale dělat v tom můžu poměrně málo.

Tečka.

--
Jirka