[OT] - vymena disku v HP

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Únor 18 08:53:39 CET 2015

Clonezilla umí klonovat buďto disk jako celek nebo jednotlivé oddíly samostatně. Co se týká zmenšení partišny, na to používám jinou linuxovou live věc http://gparted.org/index.php
Jestli jde o to přenést partišnu na menší disk, postup je zhruba tento:
- Zmenšit partišnu Gpartedem
- pokud jsou na tom Windows, nechat je naběhnout na té malé a nechat jim udělat kontrolu disku (oni si jí nějak dorovnají a sžijí se s tím faktem, že je teď menší :-)
- Clonezillou naklonovat partišnu/y podle potřeby na nový disk

Ale jak jsem psal, thread jsem nesledoval od začátku, takže nevím, co je vlastně vaším cílem.

Jakub Šerých