Editory schemat a PCB pro Linux (bylo: Re: Kicad)

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 17 15:59:51 CET 2015

Hmm....tak koukam, ze v odkazech se nejak nepreneslo to nastaveni
filtru. No nic, kdo chce, tak si v levem hornim rohu naklika:

Rating: platinum (pouzitelne byva i gold)

Category: CAD/CAE nebo EDA/Measurement, mozna i jine

popr. primo hledani dle jmena aplikace.

--
Jirka