Energetika - chytre site

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Únor 16 03:51:09 CET 2015

 16.2.2015, 3:36:07

Pokud pocet dodavatelu vzroste z dnesnich nekolika stovek na treba 1M,
tj. kazdej treti barak, naprosto nechapu, jak by to mohlo snizit
administrativu. Naopak ocekavam narust do obludnych rozmeru.
Pokud bude cena uctovana nejak vice-sazbovecele se to jeste vic
zkomplikuje, koncovy uzivatele budou mit mnohem obtiznejsi kontrolu,
dramaticky naroste pocet spornych vyuctovani, ne nepodobne sporum o
ucet za telefon, znamimi ze soucastnosti.
No a k tomu pripocteme chyby v softwaru, ve vsem tom chytrem
haraburdi, viry ci nejake ty hackry, no a mozna bude nakonec  lepsi,
odstehovat se, do uz zminene afriky bez elektriny.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz