Energetika - chytre site

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Neděle Únor 15 23:19:23 CET 2015

> Chytry elektromer asi nema tu funkci, co popisujete, ale treba jsem to spatne
> pochopil. Hlavne si ale nemyslim, ze by vse nutne muselo fungovat tak, jak to
> dnes nejaky vice ci mene znaly novinar popsal...

Kdyz jsem pred cca 15 lety delal software pro dalkove odecty, pocitalo se
vicemene se tremi zpusoby vyuziti:

- bezpecnost - napr. brazilska sidliste, nevim, jestli slo o favely
- caste odecty - bud podniky nebo problematicti zakaznici
- hodne odbernych mist - sidliste - sit M-BUS

Kdyz se namontuje blbe elektromer, nebude fungovat, kdyz se namontuje blbe
dalkove odecitany elektromer, nebude fungovat. Dodavatele resi pomer nakldu a
vynosu, proto taky umoznuje treba samoodecty, je to proste jednodussi.

Standa