Energetika - chytre site

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Únor 15 22:18:30 CET 2015

No, ono postavit od nuly rozvodnou energetickou sit je asi ponekud
obtiznejsi (vsestranne), nez rozmistit system v podstate autonomnich BTS.

Nevychazeji tam nahodou z toho, ze by si nabijeni meli (a tam i docela
racionalne mohli) uzivatele zajistit pomoci solaru?

V Africe jsem nebyl a nejak po tom netouzim (s vyjimkou prirody), ale
tohle me napada docela "selsky"...

Pro ty obyvatele muze byt dulezitejsi moznost spojeni (treba i jen v
nouzi), nez pritomnost normalni vykonove elektriny. Nevim...

Chytry elektromer asi nema tu funkci, co popisujete, ale treba jsem to
spatne pochopil. Hlavne si ale nemyslim, ze by vse nutne muselo fungovat
tak, jak to dnes nejaky vice ci mene znaly novinar popsal...

--
Jirka