Vlastnosti editoru schemat a PCB (bylo: Re: Kicad)

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Neděle Únor 15 08:54:14 CET 2015

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha na volny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, February 14, 2015 1:49 PM
Subject: Re: Vlastnosti editoru schemat a PCB (bylo: Re: Kicad)

Pokud bych to chtel levneji, tak bych treba zkusil Cinana (viz kolega
Buchta a jini), jenze tam pribude mozny problem s komunikaci (ev. jinymi
zvyklostmi), bude to dlouho trvat a je ve hvezdach, jestli poslou
normalni fakturu (ctete takovou, kterou Mana Vomackojc na finbolsovi po
mne bude vyzadovat, protoze ji to tak naucili a jeji sefova to taky
chce)... Navic k tomu mozne zazitky s Ceskou postou a clobolsem...

--
Jirka

Fakturu Vam neposlu, je sucastou webu objednavky, mozete si ju sam vytlacit.
Platba je cez PayPal, a tu je mozne dat do uctovnictva - pokial je v
PayPal-e registrovany podnikatelsky subjekt.
Pri platbe z uctu (kartou) je to mozne tiez.
Len si treba dat pozor na clo a dph, nakup na firmu ma ine pravidla, ak ma
pamat neklame.
Ked sa vam nepozdava Ceska posta mozete vyuzit sluzby nemeckej (DHL), aj ked
uznavam ze zakladnu farbu maju rovnako zltu :-)
Takze by Vam uz nic nemalo branit skusit to.
Robo

PS Pragoboard ma pool servis vyssej kvality, aspon opticky:
1. presnejsie umiestnenie matric pri vyrobe - diera je v centre padu
2. jemnejsie sito na potlaci (a bod1) - hladsie pismo
3. na konci minuleho roku mali enig za cenu hal-u - pozlatena doska s tmavou
nespajkovacou maskou vyzera fantasticky
4. frezovanie na mostiky v pripade panelu - staci rozlamat