Vlastnosti editoru schemat a PCB (bylo: Re: Kicad)

Sobota Únor 14 23:06:50 CET 2015

Ja tam delam jen desky kterych potrebuji 3-10 kusu, jsou male, nespecham
na ne a nejsou nejak extremne huste. (0,2mm motiv / 0,3mm dira je asi
limit) Nebo kdyz si udelam nejaky hobby modulek, kterych se muze casem
hodit vic.
Pouzival jsem zatim jen
http://imall.iteadstudio.com/open-pcb/pcb-prototyping.html je to 10 ks
imho za slusnou cenu, idealne, kdyz se vejdu na 5x5cm.
Nikdy nebyl problem, poslu gerber soubory a vrtaci data podle pozadavku
a za 12-20 dni prijde balicek desek s uvedenou cenou $10... ;-) Kvalita
dost slusna.
Nejak jsem zjistil, ze cim vetsi hustota a mensi soucastky se pouziji,
tim je deska mensi a ve vysledku nevyjde cena tak spatne, navic to nejak
vypada. To samozrejme neplati pro nejake sitove zdroje, vykonove budice,
relatka atp., tam jdu casto cestou velke levne desky a maleho husteho
modulu na ni (procesor...)