Vlastnosti editoru schemat a PCB (bylo: Re: Kicad)

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Sobota Únor 14 22:09:56 CET 2015

Oblíbené je Seedstudio, ale mě jejich kalkulace vyšla dráž než Pragoboard.

Sice od  jednoho motivu udělají 3 ks, ale když potřebuji 1x a další dva by
jen zabíraly místo v šuplíku.

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 14. 2. 2015 22:05:02
Předmět: Re: Vlastnosti editoru schemat a PCB (bylo: Re: Kicad)

"Mohu se zeptat s kterým Číňanem máte ty dobré zkušenosti? Taky bych tam
něco zkusil dát dělat. Vloni mi psali z nějaké firmy snad z Brna že
zajišťují výrobu pcb v Číně. Prý ať dám poptávku, že mi spočítají cenu.
Pro velkovýrobu skutečně levné, ale technologická příprava 2x dražší než
u nás. Ptal jsem se ho jestli mají nějaký pool servis. Prý že ne.
Anděl