SN74AUP1G14 - latch-up pri zapnuti napajeni - snad VYRESENO

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pátek Únor 13 20:58:09 CET 2015

Nejakou logiku ST dela(lo). Taky to nesleduju.
Vim ze jsme meli delat nejake to "konfigurovatelne" hradlo. Ale bylo to jen
na podporu prodeje jineho obvodu, takze se byznys vyhodnocoval dohromady.
Pak z hlavni soucastky zakaznik cuknul a tudiz se nedelalo ani to smeti.
Nemelo to proste smysl.

PK