Kicad

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Únor 13 20:54:01 CET 2015

No hezke, ale asi to vychazi prave z potreb CERNu a priznam se, ze pri
mem zpusobu pouzivani navrhoveho systemu me zrovna tohle nejak nepali.

Mnohem lepsi by bylo, kdyby nekdo ;-) u KiCadu udelal alespon doprednou
anotaci stejnym stylem, jako to ma Eagle.

Tedy otevreny jak *.sch, tak *.brd soubor zaroven a jakakoliv zmena ve
schematu se okamzite sama projevi na desce.

Pokud jsem to dobre pochopil, tak u KiCadu je pri prechodu *.sch =>
*.brd nutny jakysi mezikrok s netlistem a prime "real time" svazani
*.sch a *.brd tedy neexistuje...

Je to tak?

KiCad jsem nikdy vazneji nezkousel (i kdyz ho mam nainstalovany). Pro
vyvoj a vyrobu v podstate vzorkovych mnozstvi je pro me tahle vlastnost
u Eagle neocenitelna a naopak jinde by mi hodne chybela.

--
Jirka