SN74AUP1G14 - latch-up pri zapnuti napajeni - snad VYRESENO

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Únor 13 17:50:24 CET 2015

Tak takhle to urcite neni (ze by mela vyssi vnitrni odpor), pokud budu
uvazovat timto smerem, tak dnes bezne LiIon/LiPol i tech nejmensich
velikosti daji proud nejmene jednotky, ale spis desitky A.

Pokud by bylo nutne nejake systematicke konstrukcni opatreni (ve smyslu
tech, ktera jsem empiricky overil), tak to vyrobce nemuze mlcky
"predpokladat", ale musi na to UPOZORNIT  a to tak, ze velmi dukladne a
opakovane.

Uvedomte si, ze latch-up pri tvrdem napajeni je katastroficky typ poruchy!

--
Jirka