SN74AUP1G14 - latch-up pri zapnuti napajeni - snad VYRESENO

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Únor 13 17:41:37 CET 2015

On Fri, 13 Feb 2015, Jirka wrote:

> Ja proste vychazim z obecne zasady, ze "pokrok" by urcite nemel znamenat
> zhorseni uz nekdy v minulosti dosazenych vlastnosti. No a prave jako ono
> zhorseni se mi zkusenost s AUP vs. 4000/HC/HCT jevi.
>
> Ale chapu, ze to nelze vzdy takto zjednodusovat. Muze to proste byt vlastnost
> nove rady jako negativni stranka jinak pozitivnich zmen.

Jestli to ma mit nejak snizenou spotrebu proti ostatnim variantam
tak mozna predpokladaji uziti v bateriove napajenych zarizenich
kde baterie ma vetsi vnitrni odpor a tenhle jev nenastane. Ale mozna
je to jen blba serie.