Nejlevnejsi R a C SMD ve stovkovych mnozstvich - kde?

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Únor 12 22:29:14 CET 2015

Neresil jste nekdo v soucasne dobe predmet, tedy nakup desitek az stovek
kusu kvalitnich SMD odporu a kondenzatoru za co nejlepsi ceny?

Jde mi o velikosti 1206, 0805 a prip. i 0603, u odporu bych chtel znat
toleranci a pokud mozno i teplotni soucinitel, u kondenzatoru toleranci,
typ hmoty a provozni napeti.

Cena co nejlepsi, ale ne na ukor kvality. Sortiment v beznych radach
(E12, E24), pokud mozno souvisle. Kvalitou myslim nejen uvadene el.
parametry a jejich splneni, ale treba i fyzicke provedeni soucastek
(neolamane hrany, dostatecne silne a kvalitni povrchove vrstvy atd.).

Lepsi je dodavatel poskytujici std. prodejni doklad, protoze si nejsem
jisty, jak se finbols (pro neznale Financni urad) bude divat na nakup z
Ebay apod. bez faktury. Uz jsem se to s nimi jednou pokousel resit,
odpovedi urednic one bohulibe instituce byly ovsem vyhybave, neurcite,
proste na facku a nedozvedel jsem se vubec nic, co bych nevedel uz predtim.

Jde mi skutecne o osobni zkusenost nebo spis tip, abych nemusel
prohledavat a porovnavat vsechny zname i mene zname dodavatele.

Diky

--
Jirka