Futaba M202SD01B

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Únor 12 21:33:46 CET 2015

No tak stara neni - znovu jsem to zkousel spocitat a vychazi mi to
opravdu na nakup v roce 1993 - takze nakup byl po revoluci - byla to
prvni vec v novem byte a spolu s hifi cajkama Yamaha jedina vec ktera
dodnes funguje. Nevim presne oznaceni - musel bych ji vytahnout z police
a nenasel jsem ji ani nikde na netu jako obrazek, ale vyfotil jsem ji:
http://www.cncnet.info/galery/uvlna.jpg

Jinak jistice ma opravdu tendenci shazovat - ve starem byte bezne. U me
nebyla absolutne zadna zavada, dokonce i zarovka je original. Jedine co
jsem musel bylo vylejt tu drahu po ktere se toci ten talir epoxidem,
protoze se to tam vyjezdilo a trosku to kodrcalo. Tak jsem tam nalil
namichanej epoxid jako samonivelacni sterku a uz je od toho pokoj.

Jinak pocity mam naprosto stejne - skoro si rikam, ze to vyrobce skoro
prehnal, protoze takhle nemuze vyzit. Provoz mame podobny. Dokonce i po
tech 22 letech je to jak nove vcetne te mebranovky.

RV