[OT] Jak nastavit Thunderbird

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Únor 12 21:21:47 CET 2015

No nevím, já vždycky všechno před odesláním kontroluju (nebo se tedy
alespoň snažím), ale mám pocit, že účet při odpovědi se mi volí podle
toho, v jehož složce či podsložce zrovna "stojím".

Je to zcela logické, ale asi záleží na tom, jak kdo TB používá.

TB 31.4.0 na Linuxu openSUSE 13.1.

Jo a lokální složky vůbec nepoužívám, vše je dále členěno podle potřeby
pod příslušnými účty.

http://www.jpeg.cz/images/2015/02/12/HAb7w.png

--
Jirka