co2 v dome

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Únor 12 20:58:36 CET 2015

On Thu, 12 Feb 2015, Pavel Urbancik wrote:

> Meri nekdo doma CO2?
> Kolik tak mate, pripadne kolik se snazite drzet?
>
> Ptam se protoze jsem rozchodil mereni a premyslim k jakym hodnotam to
> smerovat.

Nedavno jsem koukal na rekuperace a narazil na clanek cloveka co meril
CO2 v loznici . Pokud si to spravne pamatuju tak v prirode je cca 350
ve meste az 500 (ceho ppm ppb ? uz ted nevim).

V loznici pri pustene rekuperaci (bez lidi) mel kolem 400, kdyz tam
nekdo spal tak to postupne naskocilo, peak byl neco pod 600.
Kdyz rekuperaci vypnul a nechal vetrat okno (asi vetracku) tak se
v te nocni fazi dostaval nekam pod 1000 . A kdyz mel vypnoutou rekuperaci
i zavrena okna tak prelezl 3000 .