[OT] Jak nastavit Thunderbird

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Únor 12 20:28:36 CET 2015

Ano, poštu mám roztříděnou do lokálních, jinak bych se z toho asi
opupínkoval...

Vtip je v tom, že to jednak ještě nedávno fungovalo logicky (odpověď
byla odeslána prostřednictvím účtu, na který přišel mail) - a teď mi
nefunguje ani to, že nastavím mail pro HW jako výchozí, prostě si to
vybere jeden z účtů (přesneji objevují se snad tři z těch deseti - ANI
JEDEN z nich není ten, co je nastaven jako výchozí) a ten použije.

Pavel Kutina