OT: zprasena instalace (bylo:Re: nedotiahnuta svorkovnica do DPS)

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Únor 12 18:25:19 CET 2015

No a ted natvrdo reknete, jestli:

a) jste si to opravil sam a celou jejich cunarnu popisujete pouze v
mistni hospode

nebo

b) vohnouty* zavolal okamzite zpatky, sejmul je a za staleho dohledu
donutil vse napravit. Paklize nereagovali/kladli odpor/nevimco, tak
telefonat jejich nadrizenemu, COI atd.

Z textu to totiz nejak nemohu jednoznacne pochopit.

Paklize plati a), hadejte, kde je problem? Sice mozna az sekundarni, ale
presto vlastne hlavni?

(*) http://goo.gl/VglSnr

--
Jirka