nedotiahnuta svorkovnica do DPS

Čtvrtek Únor 12 12:43:00 CET 2015

To mi připomnělo, když nám do paneláku zaváděli internet. Přišli maníci
že provrtají stěnu u vchodových dveří. Říkal jsem jim, že tam jsou
všechny kabely od rozvaděče. Prý že to je dobré, vrtali to takhle v
tolika bytech a nic se nestalo.
Začal vrtat a všechno zhaslo. Sice se mu ještě kouřilo od vrtáku, ale
začal nadávat, že zrovna teď museli vypnout elektriku. Nahodil jsem
jistič a když konečně pochopil, že to udělal on, začal vrtat vedle. Díru
vyvrtal a prohlásil "no vidíte, že se už nic nestalo". Odešli a zjistil
jsem, že v obyváku nejdou zásuvky. Byl přerušený nulák (dvoudrátový
rozvod, hliník). Takže velká díra do zdi, nasvorkovat, zapěnit a navrch
sádra. Při vrtání jim ještě vypad kus omítky na chodbě. Když viděli že
míchám sádru, řekli mi - a že si to tam taky zamáznete, když už to
děláte ... A pak si pusťte do bytu odbornou firmu :-)
Anděl