FV panely

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Únor 12 12:06:37 CET 2015

Zkusil bych vyladit nastavení termostatu bojleru tak, aby to vždy
pokrylo denní spotřebu teplé vody - třeba na 45 °C, ale ani o chlup víc.

Připojením soláru bych potom získal to, že se voda přes den někdy
nahřeje na víc, třeba těch 60 °C a v noci už se dohřívat nebude.

Takové řešení by bylo jednoduché a prakticky bez dalších investic. Jen
by bylo vhodné doplnit automatiku, která (pokud delší dobu nebude
slunce) bojler jednou začas pořádně prohřeje a dezinfikuje.

JMN