FV panely

Ondřej Tesař ondrej.tesar na gmail.com
Čtvrtek Únor 12 11:58:44 CET 2015

Nebylo by reseni Drazicky bojler se dvema spiralami a dvema termostaty?
Jednim se nastavi na kolik ma ohrivat fotovoltaika a druhym, na kolik
to ma dohrat nocni proud.
http://gwl-power.tumblr.com/tagged/EVBoiler

Kdyz je nahrato nocnim proudem, tak termostat nesepne a elektrina z
panelu se da presmerovat jinam.
http://www.ev-power.eu/Special-Products/Storage-Water-Heater-AC-DC-GridFree-Direct-Solar-100-l.html

http://www.dzd-fv.cz/cs/caste-dotazy

Ondra