Futaba M202SD01B

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Únor 12 09:37:33 CET 2015

Toto by zaujimalo aj mna.
V elektrickach a trolejbusoch bratislavskeho DP je pouzity taky panel,
kde je aspon tucet alfanumerickych VFD, nieco ako 1x20 znakov a su na
nich vypisane nasledujuce zastavky, cas, konecna zastavka a neviem
este co.
Svieti to tam "v kuse" (videl som tie displeje svietit aj vo vozovni
odstavenych elektriciek), ak uvazime, ze taka elektricka je v cinnosti
aspon 16-18 hodin denne, je to celkom slusny pocet hodin rocne -
takuto zataz vacsina spotrebnej elektroniky nema. Vzdy ma udivovalo,
ze tam konstrukteri nepouzili LED displeje. Tie maju samozrejme tiez
nie nekonecnu zivotnost, ale cakal by som nieco viac ako u VFD. A u
tych VFD by som cakal vacsiu citlivost na otrasy (ktorych je tam teda
dost) a teplotne zmeny.

Inak VFD sa aj mne pacia na take to domace bastlenie, aj preto ze
pekne svietia a maju vnutri tie hyblatka. Na "serioznu pracu" by som
ich nepouzil. To je nieco ako s elektronkami - paci sa mi ako to
svieti v domacich bastloch, ale nerobim pracu ako Balu ze by som ich
aj musel ozaj pouzivat.

Dňa 12. februára 2015, 9:13, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: