Re: Inertní silikon

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Únor 12 06:13:40 CET 2015

Používám klasické ledpásky s připájenými a pouzdřenými chipy. Zrovna ten co
mi ve dvou místech přestal svítít jsem pokusně zalil do českého soudal
silikonu protože polský jsem zrovna neměl doma a jet 60km kvůli pár korunám
se mi nechtělo. Jinak polský a český soudal je naprosto stejný, včetně
obalu, jen nápisy jsou polské.U hodně věcí je nižší cena, je vidět, že ji
tvoří marketingové oddělění. Leccos je tam teda samozřejmě i dražší, ale
díky schengenu máte možnost si svobodně vybrat kde a za kolik to koupíte.
Karel M.