ZENIT v elektronike 2015

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 12 00:10:00 CET 2015

Ano.

Mozno spravna odpoved je, ze v oboch pripadoch je prud dany pohybom
elektronov v priestorovo nehomogennom elektrickom poli, len v prvom
pripade je to pole urcovane priamo elektrodami, ich geometriou a na nich
pripojenymi vonkajsimi zdrojmi; kym v tom druhom sa k elektrodam a ich
geometrii a vonkajsim zdrojom pridava este mriezka polovodica a
priestorove rozlozenie do nej zabudovanych primesi.

wek