Futaba M202SD01B

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Únor 11 23:53:09 CET 2015

Ty VFD displeje jsou fakt krasa... to je skoro zrale si to vystrihat a
udelat si aplikaci i na PC:
http://www.cncnet.info/galery/bastleni/vfd/20150211_233935.jpg

mam to tady pichnute na Arduino a jelikoz je nevyuzite tak to na nem asi
zustane a hodiny naprogramuji na nem:
http://www.cncnet.info/galery/bastleni/vfd/20150211_233935.jpg

co je ovsem znacne horsi, ze se mi ta prace s Arduinem docela libi - je
to pichnute na USB, napaji se to z nej, navic to pres to sosa do PC i to
leze ven na USARTu - je to takove nenarocne v tom smyslu, ze se na to
neni treba nijak extra pripravovat - proste to tu mam na stole
pripichnute a kdyz mam chvilku tak dopisu kus kodu...

Chtel bych si tam naprogramovat animovane padani cisilek - posouvani... ;-)

RV