Problem s alokaci PCB v lwIP

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Únor 11 23:07:15 CET 2015

Ono celé lwip je takové ... podivné a nepřehledné. Nevím jestli je to jen TI implementací, ale #inklude C souborů do C
souboru zaskočil nejen mě, ale i linkovací skripty. Tedy  napřed ty skripty :-)

Jeden se snaží, píše to ve striktním C (tedy snaží se :-) a pak má implementovat lwip. Nejde to ani přeložit, musí se
povolit překladači volnější režim.

ced