Re: Inertní silikon

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Únor 11 22:14:03 CET 2015

Zašel bych do sklenářství, nechal nařezat proužky skla, aby vyplnily většinu
objemu. Pak bych zbývající prostor klidně vyplnil něčím dražším, nebo s
horšími optickými vlastnostmi. Sklo bude navíc jako povrch určitě hezčí i
odolnější.

PH

Od: Karel M a8dtljb na gmail.com(mailto:a8dtljb na gmail.com)

"

Děkuji za odkazy, jsem to zapoměl asi napsat, ale podmínkou je, že ten
silikon je průhledný, čím více, tím lépe. Ten Lukoprén se zřejmě
transparentní nevyrábí. Fixační silikon z GESu je zase i moc drahý, já
zalévám ledpásek do eloxovaného Al U profilu 20x10x2000mm, takže je tam
značná spotřeba, tak 2/3 kartuše.

Jinak vím téměř jistě, že to způsobil silikon, protože před jeho nanesením
LEDky svítily. Mám echo i odjinud, že je to problém, že i ty značkové
neutrální silikony jsou pořád na chip ledky agresivní. Jo a taky vím, že
řešení existuje, protože zalití do silikonu se tady v čr nabízí komerčně, a
není to až tak drahé, ale já jsem samostatný tvor a chci si to udělat sám.

Noname cívka od číňana 5m 4-6W/m vyjde na 7 USD, tak zkoušet mohu kde co,
ale za ty tmely zbytečně vyhodím peníze. I když třeba cokoliv od soudalu
kupuji v polsku, vyjde to tam o 1/3 levněji než v čr.

K.

Dne 11. února 2015 20:36 gatilo <gatilo na centrum.cz(mailto:gatilo na centrum.cz)
> napsal(a):
" 11.2.2015, 20:32:22

A víte jiste, nebo alespon s nejakou rozumnou pravdepodobnosti, ze
pasky prestaly svitit kvuli agresivite silikonu a ne z nejake jine
priciny ?
Z bezne supermarketove produkce by nejmene agresivni mel byt "silikon
na zrcadla"

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo(mailto:gatilo) + zavinac + centrum.cz(http://centrum.cz)

--