Re: Inertní silikon

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Únor 11 22:06:18 CET 2015

Jo jo mam tu ledky 3mm oválné s nožičkami, kde někdo použil divný materiál
na nožičky a normálně v šuplíčku na stole zreznuly..... Jiné součástky v

těchto místech tím netrpí, abych vyloučil pochybnosti :-)

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: gatilo <gatilo na centrum.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 11. 2. 2015 21:59:57
Předmět: Re: Inertní silikon

"11.2.2015, 21:53:33

Pokud pouzivate bezne led pasky, tak by se silikon pres pouzdro ledky
k chipu nemel dostat. A pokud pouzivate nejake nezapouzdrene chipy,
muze jit o proste mechanicke poskozeni kontaktniho dratu.
Kvalita noname cinskeho pasku taky muze byt vselijaka a i k levnemu
soundalu z polska bych mel oneco nene duvery nez k tomu drazsimu od
nas.

S pozdravem Pavel
mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz