Verilog a FPGA (bylo FPGA Altera a NIOS)

Středa Únor 11 21:25:00 CET 2015

Kdybych vedel, jak do te simulace dostat testbench (myslite napsany
treba ve verilogu jak jsem sem vkladal? ) tak bych byl rad.
Bohuzel nemuzu prijit na to jak. Kdyz gate level simulaci pustim z
quartusII tak navic nepouzije sdo soubor, i kdyz se pri spusteni vybira
verze cipu a teplota, a musim znova spustit simulaci takto

vsim -sdftyp
/=D:/Work/_Altera_FPGA/Counter/simulation/modelsim/counter_8_1200mv_85c_vhd_slow.sdo
gate_work.counter(structure)

Taky nevim jestli to neni nejaka nefunkcnost free verze ???
Jinak ta simulace chodi hezky, zrovna zkousim PLL a vypada to verohodne,
vcetne locked signalu...